• (iOS) Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight skutočné peniaze zadarmo

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ skutočné peniaze zadarmo ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ospravedlňujem sa, ak som dal dve hviezdičky, ale je to naozaj zaseknuté a nepáči sa mi žiadna akcia a je to zlé, ale stále strácam na rovnakej úrovni a naozaj sa mi to nepáči, budem pokračovať v dobrej práci ako druhá hra s tebou versus

    Otáčanie kolesa je zmanipulované, pretože na svete neexistuje spôsob, ako v ňom získať mui goku alebo vegetu. Je to len slučka, takže nikdy nedostane mui. Nemôžete si kúpiť naozaj žiadnu postavu s mincami, všetky sú buď s otočnými diamantmi. Táto hra bola jednoducho lenivá. Nie je dokončená. Nikdy som tejto hre nedal žiadne peniaze.

    Dal by som tomu 5 hviezdičiek, keby bol goku ultra instet zadarmo, len chcem, aby ste vedeli, že som hral túto hru a bola zadarmo takmer celá postava a mal som goku ultra instet a vegeta ultra, ale musíte zaplatiť, aby ste ich dostali hra sa zmenila na výplatu za výhru

    Tá hra sa mi veľmi páči, ale nemôžem získať nového hráča s reklamou a to mi príde nefér

    Grafika je úžasná, páči sa mi, že namiesto Naruta a Goku sú to Ruto a Gomu. Smutné na tom je, že je to len Gohan, ktorý má transformáciu ssj2 alebo latlant. Sú tu oblečenie v niektorých formách zmätené alebo nesprávne, prosím, vráťte sa a opravte, že by som rád dal tejto hre 5 hviezdičiek.

    Veľmi sa mi páči táto hra s dobrým príbehovým režimom a sladkou zľavou na univerzálne balenie. Hrám hru na extrémnej úrovni a je to celkom jednoduché. Môžete, prosím, znížiť množstvo many, ktorú zaberie mana shot (1. zručnosť), pretože túto zručnosť mám naozaj rád. Hra a ovládanie sú jednoduché. Celkovo naozaj pekná hra.

    Tiles Hop: EDM Rush! Musica aybo

    Najprv to bola zábava, ale po dni toľkých pridávaní to začalo byť nudné, opravte reklamy a znížte ich, bola to naozaj skvelá hra, ale stále 1 hviezdička len kvôli reklamám, ktoré sa vždy zobrazujú

    Nemôžem obnoviť svoj účet zakaždým, keď stlačím zabudnuté heslo, pýta sa na e-mail, ktorý je pripojený k účtu, takže vyplním e-mail a stlačím odoslať a píše sa, že sme vám poslali heslo v e-maile, ale nikdy som nedostal žiadny e-mail, takže zlepšiť to

    Prestanem zabíjať a môžem prestať hrať, ale bol som prilepený. Bola to chyba, opravte to, prosím, teraz tomu dám 5 hviezdičiek.

    Čo tým myslíš najlepšiu hru? Hral som to len 1 a pol dňa, pretože teraz mám a teraz mám účet, mám zapnuté wifi pripojenie, aby sa postup ušetril, ale napokon sa nič nestalo, bojoval som s elitnými bojovníkmi z a moje drahokamy stále nepribúdajú? aha, plus vzdy ked tie reklamy nepotrebujem, tak mi to vyskocilo, ale keby som to potrebovala, tak by to napisalo "neexistuje spojenie" ????Celková sranda ale mám len slabých bojovníkov a nie mať veľa drahokamov na odomknutie ďalších

    Nie m8 Príliš veľa reklám, doslova by som dostal 1 reklamu za kolo Hrám zábavnú hru, ale príliš veľa reklám (upraviť: Viem, že reklamy hre pomáhajú, ale nevadilo by mi, keby to boli 2-3 hry, potom dostaneš reklamu, ale ja myslím, že dať tomu 1 hviezdičku bolo drsné, ale stále to nie je zlá hra)

    Mali by ste to hrať offline, pretože reklamy vám po každej bitke zničia radosť. Ale je to skvelá hra. Stačí hrať offline.

    Veľmi sa mi páči, ale je v nej toľko reklám, preto jej dávam 4 hviezdičky, nie 5

    Je to dobrá hra a milujem bitky 3 na 3, ale mohlo by to byť ako keby ste vy spoluhráči hrali aj so súpermi, spoluhráčmi a bam obsah

    Hlúpe opakované pohyby a nakoniec sú príliš ťažké a žiadne vylepšenia

    #(€+€

    Miloval som túto hru, ale dôvod, prečo som ju ohodnotil 2 hviezdičkami, je ten, že táto hra je automat na pridávanie, pridania sa budú neustále objavovať ako šialené, zakaždým, keď stlačíte tlačidlo alebo dve, pridajú pridanie zadajte pridanie zhody, dokončite pridanie zhody, zmeniť režim pridať.

    Od 5 do 1 som skúšal mvp. vždy ma to zabije, aj keď moja postava je silná. vždy to táborí

    Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight פעולה zsj

    Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Action ixr

    Myslím, že je to dobré, ale reklamy sa zobrazujú po každej fáze a strácam záujem o hru, je to smutné

    Toto je v skutočnosti najlepšia dračia loptová hra, ale ask je určený na postupné získavanie bez použitia ssj2 a bojovania ssj1 Ak je toto opravené, budete mať 5 hviezdičiek.

    Dokončil som celý príbeh, ale hra má nejaký problém a verím, že sa s hrou dá lepšie spojiť

    Neexistuje žiadny režim pre viacerých hráčov a režim PvP je úplne falošný. hráči nie sú skutoční. Potrebujeme skutočných hráčov. Zmeňte to pri ďalšej aktualizácii?

    Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Екшън swlf

    Milujem spôsob, akým hru vytvorili, ale dôvod, prečo som jej dal 4, je ten, že nemôžete v skutočnosti UPGRADOVAŤ žiadnu postavu. Myslím tým, že milujem goku (gomu), ale nemôžem ho upgradovať ako v iných hrách (viem, že môžete odomknúť lepšia verzia, ale páči sa mi vzhľad verzie, ktorú mám (a nemám rád vlasy inej farby, ako je modrá), takže pridajte spôsob, ako ich upgradovať.

    Aktualizujte svoj boj, proti ktorému môže npc bojovať, vaše útoky príliš odhodili a pridali sa k mnohým veciam, je to dobrá hra

    Pri mojom nikdy nekončiacom hľadaní poloslušnej hry, ktorú by som mohol chvíľu hrať, táto ju takmer dostala. Jediný dôvod sú reklamy, viem, že to neprestane, chápem, že tie reklamy potrebujete. Nebudem ti to vyčítať. Ale áno, to je všetko.

    Skvelá super hra

    Táto hra je pekná a akokoľvek je úžasná, JE TAK GLITCHÁ A TAK NEfér! Zakaždým, keď zablokujem, v sekunde to prestane blokovať a potom dostanem ŤAŽKÉ poškodenie. Raz som sa zastavil, počítač STÁLE bojuje. Inokedy, keď som hral túto hru, sa stala veľmi nepríjemná vec, bol som TAKTO blízko víťazstva proti Darube. Obrazovka stmavla, NIE JE to môj telefón, pretože keď som stlačil tlačidlo Domov, bol som na domovskej obrazovke, fungovalo to dobre. Keď som sa vrátil do aplikácie, bol som porazený. Opravte to prosím.

    nedá sa prihlásiť ani prihlásiť. Počas spevu sa zobrazí správa, že e-mail už bol prijatý, a pri prihlásení sa zobrazí správa nesúlad

    Najlepšia hra

    Úžasná hra, grafika v bodových bojových štýloch je skvelá. Celkovo je to presne to, čo som od hry očakával.

    NA PVP TREBA OPRAVIŤ! BUĎTE, PRETOŽE KEĎ BUDETE Udierať a strieľať do ohňa SMOLL, ON VIE ZNOVU BIŤ, JE VEEY OBTRAVNÉ! Zomrel SOM VEĽKÝ KŇAZ PRI ZÁKLADNE GOKU!!! OPRAVTE CHYBU!!! JE SKVELÁ HRA, ALE TOTO MUSÍTE NAPRAVIŤ TAK RÝCHLO, KTORÉ NEVIETE!⚠️ VŠETCI HLASUJTE ÁNO!

    Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight Екшън qlfh

    Naozaj super, páči sa mi koncept anime ako stickman, ale za výhru ngl sa platí veľa, inak by som to dal na 5 hviezdičiek

    Málokedy dávam hodnotenie na hry, ale táto hra je slušná v dobrom slova zmysle, bez reklám a naozaj dobrá hrateľnosť.

    Táto hra je pekná, ale prečo tu nie je možnosť hry pre viacerých hráčov, chcem ísť proti svojim priateľom a bratovi. Pridajte režim násobenia

    Hra je veľmi kvalitne spracovaná a veľmi si ju vážim zo srdca...vždy mám rád tieto typy akčných hier typu stickman. Každopádne, dobre odvedená práca, pokračujte v aktualizácii hry a pridávaní mnohých ďalších nových postáv s mnohými novými a ďalšími superschopnosťami a tiež chcem navrhnúť postavy z Bleach, Pokémon, Undertale, My Hero Academia a mnoho ďalších a budem veľmi rád, ak budú tiež pridané do hry.

    Wow.. Toto je skvelé!!! Je to skoro ako hrať Playstation 1. Grafika je plynulá a efekty úžasné. Príjemná hra. V tejto hre som splnil svoje očakávania. Dobrá práca.!!!

    Skvelý zabijak času, nikdy nebudete ľutovať, že ste túto hru hrali, 100% zábavu som vám sľúbil! Vysoko kvalitná grafika, plynulé ovládanie, úžasné bojové efekty, skvelé zvukové bojové efekty a krásni hrdinovia. Táto hra potrebuje "Editor's Choice". Navrhujem len pridať zručnosť, ktorá môže zničiť zručnosť blokov a zamerať sa na nový obsah hry. Celkovo skvelá hra! Udržujte to aktualizované pre vývojárov.

    Dal by som tomu 4 hviezdičky, ale reklamy sú nepretržité, aj keď vypnem WiFi, reklamy znova, takže môžete vytvoriť viac meny a viac znakov, aspoň 100+ znakov by bolo v poriadku a reklamy by mali byť vzácnejšie namiesto pred a po každej bitke reklama. Ďakujem :) upraviť: prosím pridajte ďalšie dobrodružstvá v príbehovom režime, pretože som práve porazil Migru, posledného bossa, poslednú kapitolu a teraz môžem len drieť na poslednej úrovni, použiť trik na turnaj a kúpiť postavy a PvP.Thx

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :